piątek, 21 listopada 2014

Co nowego?



            Siedząc w pracy przypomniałam sobie o moim blogu i zaczęłam zastanawiać się co słychać u Was. Czy kontynuujecie prowadzenie swoich blogów, jak porosły Wasze maleństwa. Bardzo miło zobaczyć stare posty, jak nosiłam jeszcze Laurkę pod
sercem.Wzruszyłam się troszkę:) Dlatego właśnie wracam na bloga i postaram się tu regularnie zaglądać. U nas trochę się pozmieniało - na lepsze,gorsze. Od kilku miesięcy zajmuję się sprzedażą e-papierosów, zmieniłam mieszkanie i z 3 zrobiła się 2. To tak w skrócie.
       Laurze się podrosło. Ubolewam nad tym,że nie mogę poświęcić jej 100% mojego czasu, tym bardziej,że wychowuję ją sama. Niestety póki co musi tak pozostać.Czasem zastanawiam się do ilu rzeczy człowiek jest w stanie się przyzwyczaić. Chyba w tym tkwi jego siła. Przyjmuję to co daje mu los i idzie na przód. 

A co u Was? Zaraz biorę się za przeglądanie zaprzyjaźnionych blogów. 

POZDRAWIAMY!






2 komentarze:

  1. Jako mloda mama dwójki dzieci trafiłam na tego bloga:) będę tu zaglądać, bo mlode mamy powinny trzymać sie razem. A coreczka sliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukam po sieci blogów młodych mam, uważam się za taką mimo że moje dzieci troszkę starsze :) (6 i 3 lata- nie mam pojęcia kiedy to zlecialo???) Piszę bloga od niedawna, więc zapraszam do mnie :)

    www.fajnamatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń