sobota, 13 kwietnia 2013

Liebster Blog Award


Do zabawy nominowała mnie  iks_igrek_zet  za co :





O co kaman? (pozwoliłam sobie skopiować zasady od  iks_igrek_zet)
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania od http://iks_igrek_zet i moje odpowiedzi:

1. Jak masz na imię i ile masz lat?
    Dominika, mam  19lat.
2. Ulubiony kolor?
    zielony
3. Kiedy masz urodziny?
    12 maja
4. Jaki masz telefon?
    samsung C3520
5. Ulubiony kosmetyk do makijażu?
     tusz do rzęs
6. Ulubiony napój i potrawa?
    sok pomarańczowy; nie mam ulubionej potrawy ale za to lubię  zapiekankę domową i pierogi z serem
7. Ile rano szykujesz się do wyjścia?
     45-50 min
8. Ulubiona bloggerka?
    Tu muszę podać kilka: iks_igrek_zet,  Młoda_mama.Magda, Patillaklaudyna
9. Idealne miejsce na wakacje?
    Zakopane
10. Jak długo i dlaczego prowadzisz bloga?
     Prowadzę bloga od lutego. Zainspirowała mnie do tego siostra  Patilla , która tak jak ja będzie miała dzidziusia i chce uwiecznić ten cudowny okres.;)
11.Wolisz mieć dużo butów czy dużo torebek?

    torebek
      

Moje pytanka:
1. Optymistka czy pesymistka?
2. Lubisz pomagać?
3. Ulubiona pora roku?
4. Kto jest Twoim autorytetem / mentorem ( jeśli posiadasz )?
5. Jedna zaleta?
5.Jedna wada?
6. Co daje Ci prowadzenie bloga?
7. Łatwo wyprowadzić Cię z równowagi?
8. Domatorka czy imprezowiczka?
9. Ulubiony owoc?
10. Co cenisz w innych?
11. Spełniasz swoje marzenia?

Taguję:


 Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w zabawie! ;*




3 komentarze: