piątek, 8 lutego 2013

Piątkowy wieczór

 Nie musiałam dzisiaj nigdzie wychodzić, niczego załatwiać tylko w końcu robić to na co mam ochotę - wypoczywać.. :) Nie mogę się powstrzymać i muszę pochwalić się pierwszymi ubrankami dla mojej ukochanej księżniczki ;) Sorki za kiepską jakość..


Dzidzia będzie musiała troszkę podrosnąć,żebym mogła ją tak ustroić, ale szybko zleci..:)



   

     A teraz coś do poczytania.. Niedawno mama M. podarowała mi  tą książkę o sztuce wychowania dzieci i muszę przyznać,że jest super. Napisana jest z humorem i  prostymi słowami. Pisało ją dwoje ludzi, którzy też są rodzicami,dlatego czyta się ją z zaciekawieniem. Polecam: 
Obecnie oprócz książki edukuję się też miesięcznikami 'twoje dziecko' i 'twój maluszek'. Znajduję tam cenne informacje,które na pewno od kwietnia  mi się przydadzą;)


   Ostatnio dokucza mi  ostry ból nóg i nawet przez to ciężko mi się zasypia, też macie takie dolegliwości drogie mamy? 


  

 Dzisiaj poprawiłam tą piosenką humor M. ;))



9 komentarzy:

  1. śliczne ubranka :) Twoje księżniczka będzie cudowną lalą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne ubranka ;) Witam w świecie blogowania i zapraszam do mnie :)

    http://stylishmammy.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję dziewczynki :) 3mam kciuki za szczęśliwe rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję, mam nadzieje że dam radę i wszystko pójdzie dobrze;))

      Usuń
  4. Świetne ciuszki, sukienka w groszki + te buciki = cudeńko!
    Czytałam świetną książkę poświęconą dzieciom, ich rozwojowi w każdym wieku, nie pamiętam tytułu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki;)) No ja staram się czytać jak najwięcej żeby później dawać sobie rade samej przy dziecku;))

      Usuń
  5. Dziewczynki są fajniutkie :) Ja pamiętam jak sama niedawno robiłam dla niej pierwsze ubrankowe zakupy, a tu już prawie pół roku zleciało... :) masz rację - ZLECI szybciutko!
    Pozdrawiam
    _______
    http://happybabysmother.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne te ciuszki :)
    A sukienka mnie rozłożyła na łopatki :) Jako że sama spodziewam się dziewczynki, zaraz zamierzam link przesłać do przyszłego taty ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń