sobota, 16 lutego 2013

Moje ulubione kosmetyki

Zebrałam się do tego, by zrobić post o moich ulubionych kosmetykach, które używam już dłuższy czas i nie zmieniam je na inne. Moje opinie na ich  temat  są szczere i wydawane tylko na podstawie własnych odczuć. ;)

                      
 Kokosowe masło do ciała z Ziaji 



Stosuje je już od kilku miesięcy i jest na prawdę rewelacyjne:
- nawilża,
-odżywia,
   -regeneruje;
Trzy jak dla mnie najważniejsze cechy jakimi kieruje się przy wyborze masła, balsamu czy kremu. Do tego ma piękny kokosowy zapach. Skóra po jego stosowaniu jest delikatna i aksamitna. 
http://www.pasart.pl/ziaja-sopot-spa-maslo-do-ciala-omega-3-omega-6,p,113618.html

Kolejny specyfik jaki mnie urzekł... swoim świetnym orzeźwiającym zapachem i właściwościami . Zaczęłam
go stosować w wakacje dlatego kiedy teraz wyjmę  go z łazienkowej szafki i posmaruję nim ciało, przypominają mi się ciepłe, słoneczne dni. Ma takie same zalety jak poprzednik, pozostawia ciało miękkie i aksamitne. Cena też jest przystępna, w swojej drogerii zapłaciłam za niego 10zł. 
Uwielbiam oba  kosmetyki ! 





Ujędrniający balsam do ciała EVITTE Natural Care









Balsam ten nie zwalcza cellulitu, bo wiadomo z tym jest więcej pracy, ale poprawia elastyczność skóry i ujędrnia ją. Używam go na pośladki, biust i nogi. Lubię swoją skórę po wsmarowaniu tego balsamu. Jest bowiem napięta i ślicznie pachnie wiśniami. Jest na prawdę wydajny, jest go 200ml a mam go już  3 miesiące ;)




Rimmel ScandalEyes SHOW OFF

 





Ta maskara wydłuża rzęsy i nadaje im świetny kształt.Idealnie rozczesuje rzęsy.Kupiłam ją w ciemno i byłam zachwycona. Jeśli połączy się umiejętność malowania rzęs i tą maskarę można osiągnąć na prawdę zadowalający efekt. Pogrubia i przyciemnia podobnie jak jej koleżanka- ScandalEyes Extreme Black. Zastrzeżeń brak. 




     

Rimmel Scandaleyes Extreme Black Mascara 








Mam ją w posiadaniu po raz drugi. Efekt mocno pogrubionych i ciemnych rzęs zapewniony - co do tego nie mam żadnych wątpliwości. Byłam wdzięczna koleżance,że mi ją poleciła.Niestety nie zrobiłam zdjęcia szczoteczki, ale jest na prawdę gruba. Te dwie maskary to moje ulubienice. 




 Essence, Stay All Day Make - Up (Długotrwały podkład w płynie)





Ciężko było mi znaleźć podkład, który w pełni mnie zadowoli. Aż w końcu ostatnio trafiłam na to cudo! Na prawdę świetnie kryje niedoskonałości i nie tworzy przy tym maski. Ma śliczny zapach. Wybrałam najjaśniejszy kolor dostępny w drogerii- 10 soft beige i jest prawie idealnie dopasowany do kolorytu mojej cery. Utrzymuję się na twarzy przez 8-10 godzin. Na pewno kupię go ponownie. ;)



 Perfumy Adidas Floral dream i 

zestaw Fizzy Energy + żel pod 

prysznic 






Pierwszych perfum  używam na wyjścia i różne okazje natomiast tych jaśniejszych do szkoły i na co dzień.Perfumy według mnie powinny być dopasowane do osobowości. Świeża owocowa kompozycja perfum  Fizzy Energy poprawia mi nastrój i dodaje energii. Perfumy Floral Dream z kolei dodają elegancji. Mają kobiecy zapach wanilii, drzewa sandałowego i pięknych nut kwiatowych. To moje ulubione perfumki.  



        A Wy?  Używałyście któregoś z powyższych kosmetyków? Jak tak to co o nich sądzicie?;) 





























4 komentarze:

  1. Ja nie miałam żadnego z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam masła do ciała. Kakaowe to moje ulubione :) Ostatnio też stosuję czyste masło shea, rewelacyjnie nawilża. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Owszem, zgodzę się;) Osobiście bardziej wolę masła do ciała niż balsamy, bo maja fajniejszą konsystencję db nawilżają i intensywniej pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super są kosmetyki kokosowe:)

    OdpowiedzUsuń