sobota, 9 lutego 2013

Moda dla ciężarnych



Zanim brzuszek zaczął się zaokrąglać zwracałam uwagę na modę, w sumie miałam własne modowe inspiracje. Lepiej czułam się w kolorystycznie dopasowanych rzeczach i lubiłam bawić się modą. Jednak z upływem czasu zaczęłam pakować rzeczy w których do tej pory śmigałam, ze względu na powiększający się brzuszek.. Co miesiąc kilka par spodni, dopasowanych sukienek i bluzek lądowało w oddzielonym miejscu w szafie. Cóż, poczekają na mnie jeszcze trochę.;)

Teraz noszę tylko getry, ewentualnie ciepłe rajstopy, tuniki, szerokie bluzki...i rozciągnięte swetry ;)

Nie opłaca mi się kupować specjalnie na okres ciąży rzeczy w sklepach, dlatego odwiedzam co jakiś czas second handy. Wiadomo,że w ciąży na pierwszym miejscu jest wygoda, ale kto powiedział,że nie możemy już ciekawie się ubierać?  Najlepiej jakbyśmy przestały  zwracać uwagę co na sobie mamy... O nie !  ;)

Postaram się w najbliższym czasie wstawić moje zestawy ubranek w których najlepiej mi się chodzi w czasie ciąży. A teraz zamieszczam zdj rzeczy z internetu ( będę podawała linki), które wydają mi się fajne dla mam.



Według mnie świetnie sprawdzają się bluzki i sweterki typu oversize i nietoperz. Nie dość,że nie schodzą z modowych trendy, to są bardzo wygodne. Oto kilka z nich:

























I oczywiście muszą być leginsy ;)















A sukienki nosicie ?








To byłoby na tyle,  jakie macie zdanie ? ;)














                                            


2 komentarze:

  1. A co z bielizną ciążową? jaka jest najlepsza? Znalazłam stronę http://e-amazonka.pl, ale nadal nie wiem jaki zamówić :(

    OdpowiedzUsuń