sobota, 23 lutego 2013

Co u mnie...

Nareszcie upragniony weekend. Tydzień w szkole dla dziewiętnastoletniej ciężarnej to jednak spory wysiłek. Każda lekcja na innym piętrze, co przerwa do łazienki a do tego ta torba z książkami.Uff...No i jak do tej pory (od pon miesięczne praktyki) jeden dzień praktyk w warsztacie fryzjerskim. Ogólnie jest ciężko, bo mam problemy z szyjką i często łapią mnie skurcze, ale oszczędzam się na ile tylko mogę. To 7 miesiąc, więc  dolegliwości są bardziej dokuczliwe - obolałe nogi, ból pleców i żeber itd. Mimo to, staram się jak najmniej narzekać, bo w niczym mi to nie pomoże. Warto przejść to wszystko cierpliwie, by spotkać się z ukochanym maleństwem. Tak bardzo jestem do niej przywiązana,że nie wyobrażam sobie jak mogłoby być bez niej. Mimo tego,że jeszcze jej nie widziałam, nie mogłam wziąć jej na ręce, ale czuję ją w środku, jak kopie, rusza się, na wizytach słyszę serduszko. To taka niesamowita i piękna więź!;)
Dzisiaj rano doszłam do wniosku,że odkąd przeprowadziłam się od siebie z domu, zaniedbałam swoje pasje. Dlatego też, znalazłam fajny utwór Yann Tirsen i postanowiłam,że nauczę się go grać na keyboardzie. Po dwóch godzinach umiem połowę, a całość brzmi tak:









Mi osobiście bardzo się spodobał. Mojej małej chyba też, bo w trakcie nauki nieźle kopała.;)


A teraz z innej beczki. Ostatnio na praktykach znalazłam w magazynie fryzjerskim ciekawe uczesanie,które chciałabym wypróbować na siostrze, bo potrzeba tu długich włosów. Może spodoba się którejś z Was i zrobicie komuś taką samą. Według mnie łatwa do wykonania. 



Jak któraś się pokusi to napiszcie ;))

A tymczasem uciekam robić troszkę spóźnioną kolacje.:> 

5 komentarzy:

  1. Ja jestem chętna na taką fryzurę, mam w tym roku 3 wesela:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to się wytańczysz ;)
      jeszcze wstawię kilka uczesań, może wymyślę coś sama to może któraś opcja Ci się spodoba ;))
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Świetny post i blog. Będziesz miała co wspominać. U mnie w klasie też mamy mamuśkę, która za miesiąc będzie rodzić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam u siebie;))
      No wspomnień nigdy mało;))heh

      Usuń