piątek, 8 lutego 2013

A więc dziewczynka !

Na wczorajszej wizycie okazało się,że będę miała dziewczynkę ! Jestem taka szczęśliwa, bo marzyłam o pięknych sukieneczkach, różowych bucikach i innych słodkich rzeczach dla księżniczek. Mateusz również był zadowolony, mimo że w domu powiedział ,że nie może się doczekać aż  będzie się  mógł  'Z NIM' bawić..:)  Liczył na chłopczyka. Zdjęcie samej twarzyczki z usg jest świetne, nawet próbowaliśmy znaleźć podobieństwo  do któregoś z nas. Dzisiaj mam zamiar przedstawić Mateuszowi kilka opcji imion, bo umówiliśmy się,że on wymyśla dla chłopczyka a ja dla dziewczynki. Jest tyle ciekawych imion,że na pewno trochę mi zejdzie;).

4 komentarze:

  1. Mi też marzy się dziewczynka :))) ale na razie nam nie dane :) wysłałam zaproszenie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybór imienia to naprawdę burzliwa sprawa, wiem coś o tym hehe ;P u nas ciężko było się dogadać, ale P. stwierdził, że jak mu pokażę w kalendarzu imie Lena to się zgodzi ;P Pokazałam, był w szoku (myślał, że uda mu się wykręcić ;P) no i nie miał wyjścia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenka- ładnie.;)) No a mi ciężko przekonać M. do jakiegokolwiek imienia, strasznie wybredny;))

      Usuń
  3. Gratulujemy my też będziemy mieli córcie za 4 tygodnie:-)
    a u nas imię już wybrane od dawna, mąż uparł się na Julkę i odmawia podejmowania wszelakich dyskusji na ten temat:-)
    Mi podoba się Maja ( w razie jakby ta Julia jedna do Dziecia nie pasowała... :-)
    zapraszamy do nas na blog :-)

    OdpowiedzUsuń